Nu mai postați anunțuri de împrumutat bani prin Gmail, că nu vă crede nici Satan!

”Te împrumut prin google translate”

Constat, cu stupoare și nervi, că-s din ce în ce mai multe și mai proaste anunțurile prin care unii – vezi-Doamne! – te împrumută cu o anumită sumă de bani, în special dacă mai și ești sărac lipitul pământului și vrei să-ți cumperi iaht, sau mai știu eu pe ce ai vrea dumitale să fitui banii aiurea… OK, am înțeles că lumea-i disperată, dar, chiar așa de disperată să fie încât să apeleze la obscurii ăia suspecți care se ascund sub id de damă de prin străinătățuri? Personal, aș crede că sunt anunțuri postate de pușcăriașii care au făcut n victime cu telefoanele-accident.

Inițial, parcă le mai puteam trece cu vederea, dar acum, de când unii-mulți le dau direct cu gugăl transleit, simt cum îmi pierd ușor cumpătul și-mi vine să intru-n lumea virtuală a facebook-ului și să-i pocnesc puțin peste ten fix cu banii ăia de împrumut, pe toți aceia care le postează. Dar, până la urmă, cine sunt eu să-i împiedic? Internetul e pentru oricine, iar dacă tu ești suficient de naiv încât să crezi că ți-ai rezolvat atât de ușor probleme, îți spun să te mai gândești încă o dată înainte de a acționa. Nu te încrede în toți, cu atât mai mult în aceia care au terminațiile unor adrese de tipul @gmail/@hotmail. Omule, ăștia vor doar să te fenteze!

Dă-i naibii și dă-i scroll!

Cred că de câteva ori m-am proptit și eu în vreo câteva anunțuri de genul acesta, cu împrumutat bani. Cel mai mult m-a marcat, însă, unul pe care l-am citit recent, și care suna fix așa:

Buna ziua, am acordă împrumuturi la persoane cu grave o perioadă de alegerea ta să găsiți un serviciu de împrumut autentic, la o rată a dobânzii la prețuri accesibile, am pus la dispozitie un împrumut de 3.000€ la 10.000.000€ la condiții, cu o rată de 3% pe an. foarte simplu. Îmi ofer serviciul pregătiți în toate domeniile. Am oferi credite pe termen scurt, mediu și colaborare pe termen lung cu avocatul meu, nu știm utilizările dumneavoastră și transferurile noastre sunt asigurate de către o bancă pentru securitatea tranzacției, pentru toate solicitările dumneavoastră făcut propuneri în ceea ce privește prețurile și rate de plăți și voi fi ajutorul tău. Nu ezitați să să-mi contacter:xxx.xxx.27@gmail.com.

Abia după ce l-am citit mi-am dat seama de faptul că sunt un idiot, fiindcă acord atenție acestor tipuri de mizerii virtuale. Nici măcar să mă amuz n-am putut.

Oricum, or fi unii naivi, dar majoritatea nu sunt chiar atât de creduli. Așa că, pentru toți aceia care n-au întâlnit astfel de mesaje până la postul meu, rog să nu se mai sinchisească în a le citi, fiindcă e risipă de timp și energie. Dați scroll în continuare și opriți-vă asupra a ceea ce merită.

Leave a Reply

