Când țara arde și baba se piaptănă, eu scriu

Despre curvele de pe tv, dar și din realitate(și nu-s doar alea cu ‘zdă). Și Măruță. Și Capatos. Deci, conform asocierii, și eu mă cheptăn, dar cu prosopul(mai nou!). Hai, c-am glumit; nu scriu despre ăștia, că au alții subiecte căcălău de transpus în online despre ei. Zilnic se risipesc pagini sociale cu zerourile barate de pe sticlă, acele n-o să-ți vină să crezi!!! – uri deplorabile care nu duc decât la o mare groapă de gunoi puturos unde zac familii întregi de șobolani(în București e parfum), așa că… de ce-aș mai scrie și eu? Deci, n-o s-o fac.

O să mă leg de un post tv – să-i zicem – insalubru, din cauza activităților jurnaliștilor acelui post. Postul e Antena 3, fiindcă și eu am o treabă cu Antena 3, ca mulți alții, mai nou. Și nu-s hater de fel, doar că am încercat să le urmăresc câteva buletine de știri, numa’ că n-am putut, bre! din 3 în trei minute ăștia îl băgau și pe Băsescu în problemă. Orice era cu Băsescu: dacă-n Vaslui o babă era violată, făptașul clar era Băsescu. Dacă ISIS revendica vreun atentat, liderul grupării era Băsescu. Dacă-n Coreea de Nord vreun elev de gimnaziu era executat cu mitraliera doar pentru că s-ar fi înclinat puțin în timpul orei de mate, cel care-l executase indubitabil era Băsescu! În toiul nopții mă trezeam adesea asudat fiindcă aveam impresia că Băsescu mă urmărește. Am dezvoltat, mai nou, și o fobie: băsescofobie, și asta din doar 10 minute de privit Antena 3. Așa că, păzea mare că se întâmplă lucruri stranii!

Am încercat, totuși, să-i înțeleg nițel, însă nu mi-am dat seama: ei chiar au ajuns să-l urască într-atât pe Băsescu(mă refer, aici, la anteniști), ori o fac de dragul salariului? Sper să o facă de dragul salariului, deși niciuna din variante nu e convenabilă pentru ei. Unii par să creadă, și-s înfocați când povestesc – d-aia eu stau mereu cu stingătorul lângă tv – , alții par doar idioți. Și eu par la fel de idiot, dar parcă nu-s cu Băsescu mereu în gură. Deja vizualizez câțiva anteniști tranformați în câini, fiecare cu câte un băsesc(Băsescu sub formă de os) între dinți, și salivă multă.

Oricum, ca și concluzie: am încercat și eu să mă uit la niște știri sănătoase, concrete, obiective, fără văicăreli și bocete, dar n-am avut unde. Se pare că televiziunile noastre caută numai scandaluri, și să te atingă la coarda sensibilă – aia de prost. Nu spun că nu mă uit și la măgării, dar parcă deja se cam întind toți, și eu unul am cam început să mă satur și de căcaturile de pe tv…

Acum, înjurați-mă că m-am legat de televiziunea poporului!

Hai, pa!

3 thoughts on “Când țara arde și baba se piaptănă, eu scriu

  1. In ultima saptamana Antena 3 a fost depasita de Romania tv la hatereala. Au adaugat-o pe Kovesi si din cinci in cinci minute auzi:..Kovesi, Basescu, Ghita”. 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

