Politica e plină de curve, cu sau fără măciucă

Politica românească e deplorabilă. De multe ori când îmi scapă mâna pe telecomanda ce mă duce pe un canal politic, îmi vine să plâng de nervi. N-am stare să stau zece minute ascultând un obez cu ceas de sute de mii de euro la mână și cu o amantă-secretară personală, care ne dă nouă lecții de morală, aruncând cu căcat înspre alți adversari –fie vorba-ntre noi, la fel de căcănari ca el! – , că-mi și vine să-i f*t un ciocan televizorului încă din primul minut. Și toți sunt cu Dumnezeu în gură și cu mâna-n buzunarul nostru. Ei mereu fac, dreg, descurcă și ne scot din bălegarul în care, se pare, că ne scufundăm din ce în ce mai tare. Din gura lor, România e un fel de Rai.

Ascultându-l pe Mesia-politican, ai crede că ne-a pus Cel de Sus mâinile în cap și ni L-a trimis nouă, amărâților de români, să ne facă un imens bine. Ieșind, însă, din îngustul ecran al televizorului și pășind către lumea reală – practic, ieși la o plimbare sau cu treabă, prin oraș – începe să te doară capul: străzi neasfaltate, asfalt peste căcat, asfalt mișcător, asfalt inexistent de miliarde de euro, funcționari de stat mizerabili mereu cu greață în privire și cu program de vacanță, birocrație multă, politicieni în vacanțe exotice 300 de zile pe an(în celelalte zile clocesc în studiourile televiziunilor), spitale nema sau pline de șobolani și bacterii, medici șpăgari, primari ultra miliardari, învățământ analfabet, și câte și mai câte… Într-o astfel de țară, când boul ăla cu față de porc îmbuibat cu zoaie îți spune ție că el ți-a făcut și ți-a dres și că încă va mai face dacă-l votezi, mințindu-te cu nerușinare pe față, cum Doamne – iartă-mă îți mai vine să mai trăiești în tihnă? Cum să-ți mai meargă mâncarea, și aia mai scumpă ca-n occident? Cum să trăiești pe un salariu de căcat care nu se poate numi salariu? Și ne mai mirăm că ne pleacă oamenii de calitate… păi se duc, săracii, că aici n-au loc de bandiți, leneși și șmenari.

Cum pot avea eu încredere în mizerabilul ăla cu n case, conturi babane și mașini mega-scumpe? Cum poți sta liniștit văzându-l pe Vanghelie? Ăștia ne reprezintă pe noi?… Cât de cretin să fiu să merg să-i trag o ștampilă, când eu știu clar că prostu’ mai vrea să-și înmulțească averea, d-aia și candidează? NICIUNUL nu e dispus să reprezinte interesele cetățeanului de rând. Toți vor, în prostia lor, să zacă pe bănet și cam atât. N-au nicio taină, niciun bun-simț, nicio educație, ci doar pofta asta sinistră de a-și mai lărgi conturile alea imoral de grase de prin străinătățuri. De o mai joasă speță ca politicienii sunt preoții, dar pe ăia i-am tot pomenit, și văd că acum îi cam pomenește și DNA-ul.

Și ne vor, proștii, la vot. Păi, mă, voi vreți să vă votez, mă, jegoșilor? Nu destul îmi luați cu tupeu pâinea de la gură? Măcar atâta drept să am pe pământul ăsta, să aleg să nu vă aleg, m***tilor! Că-n rest mi-ați furat până și ultima speranță. Trăiesc într-o Românie jegoasă, incultă, leneșă și manglitoare, pusă numai pe combinații și gargară. Ce-mi pot dori mai mult de la viață?

Poate să emigrez, dracului!

Leave a Reply

