Minorități versus Majoritatea

Azi vreau să-mi susțin o idee puțin cam nedigerabilă, și chiar n-o să-mi pese de părerile tuturor conservatorilor aparținători ai coaliției pentru familie. O să încep prin a vă spune că nu-s heterosexual/homosexual/lesbiană/bisexual/transsexual/zoofil/pedofil sau mai știu eu ce, ci-s doar un simplu cetățean al unei simple țări, numită România. Vreau să fiu sexless pentru acest articol, din simplul motiv că e irelevant cu cine mă culc eu, în ce poziție o fac și în ce zone corporale mi-o iau/o dau, atâta vreme cât nu tai „gâți”, nu fur din buzunarele oamenilor, nu vă mint cu nimic pentru a-mi umple trezoreria, și nici nu violez priviri sau traumatizez conștiințe, futându-mă în piețe publice cu mai știu eu ce monstruozitate fantasmagorică fătată de mințile voastre.

Sunt absolut convins că mulți or să mă facă faggot, sugător de pule, plăcerolog de caca, ș.a.m.d după citirea articolului, dar eu o să mă piș cu nonșalanță pe catalogarea și etichetarea lor, atât timp cât consider că fiecare are dreptul să facă ce vrea pe pământul ăsta, fie el drept, strâmb, cu trei coaie sau fără labii, însă cu o singură condiție: să nu lezeze, domn’le, pe nimeni. Și cum niciunul din vreo minoritate nu m-a deranjat niciodată cu nimic, nu înțeleg de m-aș trezi eu nucă-n perete să-i condam, doar pentru că-mi zic mie alții că ei nu sunt normali. Nu înțeleg de ce un om ca noi toți, de altfel, este spurcat și surghiunit, din moment ce își vede de pătrățica lui intimă, fără să ne deranjeze pe noi cu ceva? Cine ne dă nouă dreptul să îndreptăm tunurile asupra lui? E ca și cum cineva ar veni și ți-ar confisca casa așa, dintr-un motiv absurd, pentru că poate, are chef, și deci, pentru că i se pare lui normal s-o facă; și că un alt prost ca el a scris o lege strâmbă, de altfel dreaptă pentru toți șmecherii. Băi boilor, dar voi oare v-ați pus vreodată problema că „dacă eram eu în locul lui, cum ar fi fost să mă fi batjocorit și pe mine societatea asta fioroasă?” Nu domnilor, că voi sunteți fără de păcat, și cei ce ies pe aceeași gaură ca voi, dar în minus cu o mânuță, sunt deja de colțul negru și întunecos. Practic, acei siniștri uitați ai societății.

Nu știți să vă puneți în pielea altora, n-aveți procese de conștiință; voi știți numai să flegmați, ca să ne arătați cât de cizelați sunteți. Numai vociferați și spurcați în stânga și-n dreapta, fără să mai analizați. Domnii mei, sunteți în transă! În transa prostiei aș spune eu… Dar, să știți, dragilor, că unii „handicapați” sunt tot ai Dumezeului în care voi, credincioșii supei mele, credeți, dar credeți strâmb, bă! Numai ce vă convine vouă vă place, iar în momentul când apare ceva ce nu reușiți să percepeți cu mințile voastre scunde, repejor vă aplecați să luați cataroiul spre a-l arunca către cel diferit de voi. Aveți impresia că flegmatul pe fața unui om vă face să fiți mai ‘telectuali? Doar pentru că faceți parte dintr-o majoritate, vă luați dreptul de a subjuga o minoritate? Dacă judecata voastră asta o fi, atunci sunteți niște gunoaie.

Aveți poruncile date de Dumnezeu, pe care nici măcar nu le asimilați logic. Atâta credință zace-n voi, încât vă închinați la felurite statuete, când porunca zice clar „să nu ai alți dumnezei în afară de mine”. Înainte de toate, mai uitați-vă puțin și-n oglindă, că și-n voi clocotesc niște leșuri absolut infiorătoare. Și, dacă tot vă spoiți cu atâta credință, luați aminte și aruncați cu piatra așa cum Isus Cristos v-a învățat s-o faceți. Nu dați lecții de moralitate, fiindcă nu sunteți cei mai morali. Cum voi aveți drepturi, alții de ce nu ar beneficia, la fel ca voi, de respectul social? Vă temeți de Dumnezeu că „vă bate”, dar faceți pe-a Dumnezeu rescriind normalitatea sexuală pe care n-o cunoașteți nici măcar unu la sută.

Susțin minorități care nu m-au deranjat niciodată cu nimic, care-și fac treburile, care contribuie cu plăți către statul Român, și care vor să fie lăsați să-și ducă, în liniște, existența lor, nicidecum mascată. Pe față, cu decență. Fără jenă, fără teamă. Fără etichetări.

7 thoughts on “Minorități versus Majoritatea

  1. Uiii… da’ cine te-a suparat, a reusit bine…
    Cat despre articol, sunt absolut de acord cu tine! Atata timp cat minoritatile nu ne deranjeaza cu nimic/ nu ne fac nimic rau, atunci de ce sa-i improscam cu noroi..?
    Interesant articol si perfect adevarat! Ma inclin.

    Liked by 1 person

    • Sper să se mai trezească persoane care să vă susțină, cu toate că și USR-ul a dat-o-n bară cu sustragerea lui Nicușor Dan. Aș vrea să nu se mai scrie astfel de articole, dar, din păcate, trăim într-o Românie înapoiată, închistată, neșcolită și fanatico-religioasă, deci … o să purtați o luptă grea încă mult timp de acum încolo cu toți idioții. Dar mai sunt oameni care vă sprijină, cu toate că sunt puțini. O să trebuiască să treacă ceva apă peste generații, să ne mai spele de culoarea roșie a fostului regim, și de toate metehnele sale… Oricum, continuați să luptați, continuați să vă cereți drepturile, pentru că vi se cuvin.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

