Eu, mama și Antena 3

Antena 3 sper că e aici pe poziții, citindu-mi articolul plin de sevă otrăvită. Băi anteniștilor! Ce mama mă-sii faceți cu bătrânii noștri, ha? I-ați tâmpit de tot, le-ați spălat creierele! Gâdeo, predici în platou numai minciunele, nu ți-ar fi jenă? De ți-ar fi rușine, de-ai avea nițel bun simț, sigur ai fugi în pădure să te halească toți lupii mai degrabă, decât să stai și să vinzi basculante cu deșeuri bieților cetățeni trecuți de o anumită vârstă, pe care mai greu reușești să-i scoți din rutina cu care s-au obișnuit deja de-o viață. Dar la cât de jigodie ești dumitale, sigur nu-ți pasă. Dar să știi că mie-mi pasă, bă! Îmi pasă că maică-mea vă urmărește, îmi vine să-mi smulg părul din cap când te aud mințind cu atâta nonșalanță, nerușinatule! Ești prefăcut ca o curvă fandosită! Te vinzi pentru cașcaval și celebritate, rușine să-ți fie! La ce inteligență ai, nu e de mirare că-ți place să fii apreciat de statisticile alea dureroase, cu oameni prea puțin inteligenți. Maică-mea e simplă, și te crede. Ai înverșunat-o tu cu tot clanul tău. Are o viață liniștită, dar dacă o auzi vorbind ai crede că n-are casă, n-are ce mânca și că mâine vine sfârșitul lumii peste România; că Băsescu, Udrea și Koveși au furat viitorul tinerilor și că riscul de a rămâne fără pensii mâine este de 99,9%. Mă înnebunește cu temerile ei, ar trebui să se bucure de bătrânețe, să fie relaxată și să ia lucrurile cu calm, așa, bătrânește, dar nu poate din cauza voastră, că ați îndesat-o numai cu negativisme prăpăstioase.

O mințiți că tinerii sunt niște corporatiști băsiști cu intenții ascunse, care nu fac nimic pentru țara asta. Dar voi, voiculescienilor cu salarii colosale, credinciși pân’ la Dumnezău și-napoi, voi cu ce ajutați țara? Băgându-ne pesedeul pe gât, pe Vanghelie, pe Dragnea, pe Neicălaie ăla mincinos, toți cu patru clase ca trenu’? Eu nu înțeleg, sunteți inteligenți și super pregătiți, și cu toate astea vă lăsați conduși de giboni. Vă plac cașcavalul, dară! Nu vă interesează integritatea, ci doar cât mai mulți bani să curgă pe râul bunăstării voastre, cum le-a curs țigăncilor pe Arges vreo 10.000 de euro vânzând o poveste cu vrăji unei idioate naive. Evident, când s-a prins tuta, deja povestea se consumase și ea rămăsese fără banii produși de soțul de care dorea să se debaraseze pentru a rămâne cu amantul. Se știe că strângeți în prime-time bătrânimea în fața ecranelor, le povestiți despre cât de bun e pesedeul că le-a crescut pensiile, omițând să mai povestiți, totuși, cum cresc, inevitabil, și prețurile la tot și toate și se închid firme ori se mută din țară. I-ați înnebunit pe ai noștri cu tineretul puturos, au impresia că ei cu pensiile țin economia țării. Scoateți agramatele alea cu fustă în stradă, îi plătiți pe toți bețivii să scandeze și să facă circ numai așa, ca să fie contra celor care vor cu adevărat o schimbare.

Neneo Gâde, revin la tine, că tu te dai mare cu credința. Tu și popii ăia zăbăloși plini de aur, dar cercetați de DNA pentru mânăreli. Probabil ați fost cu toții îndemnați de sus, o lumină divină vi s-a deschis din ceruri, Duhul Sfânt a coborât și v-a spus: „Furați, fraților, cât puteți! Lingeți la cur și mâncați căcat la greu că e bine. Credința adevărată în asta constă: să fii ultimul om bandit, corupt, lingău și salivator”. Domnule Gâdea, dumitale cred că tânjești după aplauze ca să compensezi niște minusuri. Dar nu ești decât un zero barat în ochii adevăraților oameni. Știi vorba aia: „în țara orbilor, chiorul este împărat”. E simplu să conduci oameni simpli, greu să te impui printe cei buni. Tu ești prea slab să fii prea bun, ești prea nenorocit să nu fii scuipat de tot poporul ăsta sătul de mizeriile pe care le debarasezi în emisiunea-ți celebră. Mi-e jenă de jena ta, domnu’ pastor! Nu te înțeleg, și nu-mi doresc să fiu vreodată atât de îngust la minte încât să mă înjosesc atât de tare. Nenicule, îmi permit să afirm că ești un păcătos! Salivezi după bani și faimă, și-mi permint să te arăt cu degetul, pentru că pot și vreau să o fac. Pentru că-ți bați joc de noi, de viitorul care ni se arată gri și din cauza ta, nu doar a mea. Fiindcă observ că ai grijă să-l mai spoiești cu căcat. Ești un formator de opinie, nu stai la colțul străzii de vorbă cu babele. Din motivul ăsta îmi permit să te atac, pentru că reprezinți – din păcate – ceva. Reprezinți clasa celor care nu au scrupule, clasa celor care nu se gândesc la semeni, și nici la viitor. Clasa celor care sunt cu durere în cur, îngurgitează banii dați de patron după o sesiune de kiss kiss și cam atât. Viitorul, dă-l în mă-sa! Vă doare fix în cur, că doar voi nu sunteți oameni simpli ca noi, care ne preocupăm pentru viitorul copiilor noștri într-o țară atât de coruptă ca România. Dar, nu-ți pot cere mult, pentru că tu ai creierul ca un circuit simplu: pupi cur/’%&lă – spui porcării – pupi bani – pupi celebritate.

Vă vindeți pe bani grei, vă înjosiți și sunteți și agresivi. Lucrați în slujba patronului, nicidecum a cetățeanului, cum vă cere meseria pe care o exercitați. Mințiți cu nonșalanță și cred că ați început să vă încredeți în propriile minciuni. Unii dintre voi ați căzut în propria capcană.

Vă urăsc, cu drag, pentru tot ce le faceți bătrânilor și sper să vină ziua când o să crăpați de rușine pentru toate minciunile trântite în media.

O să-mi permit să vă răspund cu propria voastră armă, dar șlefuită de oameni inteligenți care nu dau doi bani pe voi: SĂ VĂ FIE RUȘINE!

Și încă ceva: Antena 3, nu uita, România deșteaptă nu-i a ta!

4 thoughts on “Eu, mama și Antena 3

    • O fi, dar nu pentru mine. Ideea era ca fapt divers, că ei se consideră profesioniști, și mă întrebam a neam prost ce sunt, cum de asemenea inteligențe sclipitoare ascultă comenzile unor involuați, Întrebarea era mai mult retorică, răspunsul îl cam știm: sunt bâtă toți. Gâdea are o singură calitate: are buze mari potrivite pentru o pereche suculentă de fese dornice să fie sărutate.

      Liked by 1 person

  1. Este parerea ta si nu te contrazic . Eu nu-ti impartasesc parerea si sunt convinsa ca nu ai dreptate in ceea ce priveste telespectatorii antenistilor. Nu sunt numai cei in varsta cum vrei sa ii convingi pe altii. Cei care nu-i suporta au telecomanda si nu sunt obligati sa-i priveasca si asculte la fel cum pot sa-si stapaneasca vorbele urate la adresa lor. Putem sa ne spunem parerea si fara sa jignim. Iertare ca am indraznit dar nu m-am putut abtine.

    Like

    • Nu caut să conving pe nimeni de nimic; fiecare are propriile convingeri. Nu mi-am deschis blog să fiu un formator de opinie, fiindcă sunt departe de așa ceva. Cât despre subiect, eu schimb canalul, mama mea n-o face, că-i place pe Antena 3. Nu vreau să mă cert cu ea, dar nici nu suport s-o văd așa îmbălsămată în roșu. Nu-i dau peste mână să schimbe pe documentare sau Mezzo, nu încerc să o privez de televizor, dar nici nu mă pot abține în a-i mai arunca câte o pastilă drăguță de urmărit și altceva. Nici nu vreau să dezvolt chestiuni private într-un comentariu, doar am vrut să subliniez faptul că nu scriu din experiențele altora. Nu spun că sunt om cult și că le știu pe toate, dar nici nu-mi plac balanțele care sunt înclinate periculos într-o parte. Mai simplu, îmi permit să-mi rezerv dreptul de a spune ceea ce și eu cred că e adevărat despre alții, așa cum și dumneavoastră credeți despre anteniști – ferm convinsă fiind – că nu sunt așa cum i-am descris mai sus. Și ca o chestiune de siguranță: dacă nu-mi plac, asta nu înseamnă că nu ar trebui să-i mai urmăresc când și când, pentru a-mi face o idee despre dânșii. P.S: Accept critici fără nicio greață, deci fără scuze, că n-am probleme de genul acesta, și chiar de m-aș ofensa, părerea v-ați spus-o. E ca și cum v-ați cere scuze de la X persoană pe care tocmai ați înjunghiat-o puțin…

      Like

Leave a Reply

