Absurdul în dialog actual

  • Bună, ce faci? Nu te-am mai văzut de mult!

  • Ba ieri ne-am întâlnit, dar tu erai prea ocupat să mai vezi lumea…

  • Păi chiar nu te-am observat. Nu prea bag în seamă oamenii care trec pe lângă mine.

  • Ba m-ai văzut, dar m-ai ignorat total…

  • Nu cred, nu sunt genul.

  • Ba ești total genul. Când nu e nimeni în preajma ta, mă vezi; când ești înconjurat de toți proștii, ai tendința să mă ignori.

  • Nu-i adevărat, ești nesimțit…

  • Sunt nesimțit, dar nu mint. Tu ești un jeg uman, fals și fudul.

  • Hai, să-mi sugi pula!

  • Ia mai du-te mă în pizda mă-tii… te caci pe tine aiurea!

  • Muie. Să nu mă mai saluți când mă mai vezi vreodată pe stradă, ok?

  • Păi eu niciodată nu te-am salutat. Tu cauți prietenii aiurea, fudulule.

  • Ei, da… Știi ceva? Să nu mă mai cauți! De acum nu te mai cunosc!

  • Păi bun, dar ce e nou? Tu oricum niciodată nu m-ai cunoscut pe mine decât atunci când eram numai noi doi. Așa că nu-ți înțeleg supărarea.

  • Du-te dracului cu fițele tale cu tot!

  • Care fițe? Parcă stabilisem că tu ești fițosul poveștii…

  • Doamne, deci nu înțeleg! Fă-mă să înțeleg, te rog! Vorbesc cu prostul ăsta care zice că-s fudul! Dă-mi un semn și arată-mi dacă sunt sau nu fudul.

    Dintr-o dată cerurile se deschid, iar un trăsnet îl lovește drept în creștetul capului pe cel care căuta semnul fuduliei. Apoi, cu jumătate de gură, întins pe jos, exclamă:

  • Știi ceva? Sunt ateu, bă! Să-mi su..

Și povestea se termină aici. Pentru continuare, vă rog să nu lăsați comentarii sau sugestii. O să duc la bun sfârșit ce am început doar dacă am chef, ne-am înțeles?

Hai, ciao bă!

2 thoughts on “Absurdul în dialog actual

Leave a Reply

